ZABEZPEČUJEME

Tryskanie

Tryskanie sa používa k úprave a pred-úprave povrchu predmetov (napr. odstránenie hrdze a všetkých ďalších mechanických voľne a pevne prichytených nečistôt). Vykonáva sa v tryskacej komore, ale aj na voľnom priestranstve pri montážnych prácach. Tryskáme jednotlivé diely, ale aj celé vozy. Otryskaný materiál po laku zaručuje oveľa dlhšiu odolnosť proti neskoršej korózii. K tryskacím prácam používame mobilnú tlakovzdušnú vstrekovaciu jednotku TTJ 200, ktorá je schválená pre prevádzku v Českej republike a v krajinách EÚ.

Lakovanie

Lakujeme na otryskané časti základnou syntetickou alebo epoxidovou farbou a vrchný lak polyuretánovými farbami.
Odtieň je možné namiešať podľa vzorkovníka RAL.

Zinkovanie

Galvanické zinkovanie je povrchová úprava kovových častí, ktorá zaručuje dlhšiu životnosť a ochranu proti korózii. Zinkovanie sa vykonáva strieborným alebo zlatým povrchom. Rozmery jednotlivých dielov pri tejto povrchovej úprave nesmú nepresahovať dĺžku 2000mm, šírku 340mm a výšku 1100mm. Váha jednotlivých dielov môže dosahovať až 300kg.

Geometria

Vykonávame geometrie náprav na návesoch, prívesoch, tandeme a iných vozidlách prípojnej cestnej techniky. Vďaka správnemu nastaveniu geometrie kolies na prípojnom vozidle, nedochádza k prílišnému a nerovnomernému opotrebovaniu pneumatík, ložísk, nábojov a ďalších dielov v kolesovej jednotke nápravy. Taktiež spotreba ťažného vozidla so správne nastavenou geometriou kolies na prípojnom vozidle je oveľa nižšia.

Zváranie WIG (TIG)

Technológia zvárania WIG (Wolfram Inert Gas), alebo tiež TIG (Tungsten Inert Gas) znamená zváranie neodtavujúcou elektródou v ochrannej atmosfére inertných plynov. Hlavnou výhodou tohto typu zvárania je, že dokáže spájať materiály, ako sú hliníkové zliatiny, zliatiny Cu, Ni, Ti, Ag, Zr, nehrdzavejúce a iné vysokolegované ocele. Tieto skutočnosti nám umožňujú s vysokou kvalitou opravovať všetky hliníkové komponenty, ako sú bočnice, predné a zadné čelá, stĺpiky, bočné zábrany, zadné nárazníky, atď…

Testovanie ABS, EBS, EB+ a ďalších

Testujeme a opravujeme najrôznejšie antiblokovacie systémy. A to aj tie najstaršie typy BOSCH, KNORR, HALDEX, WABCO. Najnovšie typy EBS a EB+ testujeme cez informačné centrum, notebook a interface. Na sklade sme zásobení dielmi, ktoré sú najčastejšími zdrojmi závad ako kabeláže, senzory a hubice, takže je možné vykonať okamžitú opravu. Ostatné komponenty možno zaistiť na objednávku do dvoch dní. Opravujeme aj plošné spoje antiblokovacích jednotiek, ktoré sú už zdanlivo neopraviteľné. Jedná sa o preletovanie a výmeny poškodených súčastí za nové. Na testovanie EB+ máme preškolených pracovníkov priamo od firmy HALDEX a vystavený certifikát pre vykonávanie testov na týchto prístrojoch.

Rovnanie rámov a iných dielov

Rovnáme hlavné rámy, klopné rámy aj karosérie sklápacích prívesov a návesov. Ďalej všetky poškodené súčasti ako sú oceľové aj hliníkové bočnice, stĺpiky, nástavky stĺpikov, pevné i zhrňovacie strechy, strešné oblúky, nápravy, brzdové kľúče, konzoly, nárazníky, najrôznejšie držiaky a príchytky, atď. Rovnáme buď za tepla a to náhrev autogénom alebo za studena - naťahovaním na hydraulickej stolici, prípadne pod hydraulickými lismi.

Repas dielov

Repasujeme znehodnotené diely, ako sú brzdové kľúče, nápravy, bubnové aj kotúčové brzdy, náboje náprav, ťažné tyče, karosárske diely (zhrňovacie strechy, bočnice, stĺpiky, zhrňovacia mechanizmy, ...) a mnohé ďalšie... Repasovaním dostanete zrenovovaný diel za podstatne nižšiu cenu, než keby ste ju mali kupovať novú.

Zabezpečíme aj mnohé ďalšie práce...

Spolupracujeme s